Rólunk
Projekt
Dokumentumok
Háttérelemzések
Konferenciák
Digitális támogatás
Okostanterv
Tanulás, Tanítás
Matific
myON
Szakmai támogatás
Szakmai Támogató Rendszer
Útmutatók, módszertani segédletek
Publikációk
Hírek
Események
Videotár
Rólunk
Projekt
Dokumentumok
Háttérelemzések
Konferenciák
Digitális támogatás
Okostanterv
Tanulás, Tanítás
Matific
myON
Szakmai támogatás
Szakmai Támogató Rendszer
Útmutatók, módszertani segédletek
Publikációk
Hírek
Események
Videotár
ÚTMUTATÓK, MÓDSZERTANI SEGÉDLETEK
Kiemelt kompetenciaterületek
A sajátos nevelési igényű tanulók oktatásának irányelvei (tervezet)
Hogyan igazodjunk jól tanulóink eltérő sajátosságaihoz? – Útmutató a személyre szabott nevelést-oktatást folytató többségi iskolák pedagógusai számára
Hogyan támogassuk az intellektuális képességzavart mutató gyermekeket? – Útmutató az enyhén értelmi fogyatékos tanulók integrált neveléséhez
Hogyan támogassuk az intellektuális képességzavart mutató gyermekeket? – Útmutató a középsúlyosan értelmi fogyatékos tanulók integrált neveléséhez
Hogyan támogassuk az intellektuális képességzavart mutató gyermekeket? – Útmutató a súlyosan-halmozottan fogyatékos tanulók integrált neveléséhez
Útmutató a tehetséges tanulók integrált neveléséhez
Útmutató a hallássérült tanulók integrált neveléséhez
Útmutató a látássérült tanulók integrált neveléséhez
Pedagógiai és módszertani szakkifejezések gyakorló pedagógusok számára
Útmutató a beszédfogyatékos tanulók integrált neveléséhez
Útmutató az autista tanulók integrált neveléséhez
Hogyan támogassuk a nehezen tanulókat? – Útmutató a specifikus tanulási zavart, figyelemhiányos/hiperaktivitás- vagy viselkedészavart mutató tanulók integrált neveléséhez
Útmutató az integrált és inkluzív oktatáshoz a többségi pedagógus számára
Útmutató a mozgáskorlátozott tanulók integrált neveléséhez
Digitális pedagógia a közoktatásban
A tanulás és tanítás súlypontjai
Digitális kultúra mintatanterv (3-4. évfolyam)
Digitális kultúra mintatanterv (5-6. évfolyam)
Digitális kultúra mintatanterv (7-8. évfolyam)
Digitális kultúra mintatanterv (9-10. évfolyam)
Digitális kultúra mintatanterv (11. évfolyam)
Első élő idegen nyelv: Angol mintatanterv (4. évfolyam)
Első élő idegen nyelv: Angol mintatanterv (5-6. évfolyam)
Első élő idegen nyelv: Angol mintatanterv (7-8. évfolyam)
Első élő idegen nyelv: Angol mintatanterv (9-10. évfolyam)
Első élő idegen nyelv: Angol mintatanterv (11-12. évfolyam)
Történelem mintatanterv (5-8. évfolyam)
Történelem mintatanterv (9-12. évfolyam)
Vizuális kultúra (1-2. évfolyam)
Vizuális kultúra (3-4. évfolyam)
Vizuális kultúra (5-6. évfolyam)
Vizuális kultúra (7-8. évfolyam)
Vizuális kultúra (9-10. évfolyam)
Útmutató a vizuális kultúra tantárgy tanításához
Útmutató a hon- és népismeret tantárgy tanításához
Útmutató a testnevelés tantárgy tanításához
Útmutató a dráma és színház tantárgy tanításához
Útmutató a természettudomány tantárgy tanításához
Útmutató a környezetismeret tantárgy tanításához
Útmutató az idegen nyelv tantárgy tanításához
Útmutató a történelem tantárgy tanításához
Útmutató a technika és tervezés tantárgy tanításához
Útmutató a matematika tantárgy tanításához
Útmutató a kémia tantárgy tanításához
Útmutató a földrajz tantárgy tanításához
Útmutató a digitális kultúra tantárgy tanításához
Útmutató a biológia tantárgy tanításához
Útmutató a fizika tantárgy tanításához
Útmutató az állampolgári ismeretek tantárgy tanításához